Гарантія
Гарантійні зобов'язання
Виробник (дистриб'ютор) надає право споживачеві на безкоштовне гарантійне обслуговування у разі виникнення гарантійного випадку. Виробник гарантує відсутність дефектів виробництва, що виникли внаслідок використання неякісної сировини та матеріалів, порушення процесу виробництва. У разі появи дефекту, що виник з вини виробника протягом встановленого гарантійного строку, споживач має звернутися до місця продажу. Продавець, у свою чергу, зобов'язаний: віддати товар на гарантійний ремонт, замінити деталь або товар на новий, або повернути кошти. Під час виникнення гарантійного випадку ремонт або заміна відбуваються коштом виробника, окрім ситуацій, коли гарантія не поширюється на товар.
Строк дії гарантії відлічується з дня продажу товару через роздрібну торговельну мережу кінцевому споживачеві та надання йому належним чином заповненого гарантійного талона.
Тривалість гарантійного ремонту — до 21 робочого дня. Відлік починається з моменту відправлення продавцем товару на адресу виробника (дистриб'ютора).
Гарантійний ремонт поширюється тільки на недоліки товару, які виникли з вини виробника. У разі відсутності гарантійного талона з голограмою або розрахункового документа, що підтверджує покупку, технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу, або при виявленні наявності ознак неналежного використання товару, виробник має право відмовити у наданні гарантійного обслуговування. Гарантійний талон має бути заповнений одним почерком, одним кольором ручки. У разі неналежно заповненого талону, виробник (дистриб'ютор) має право відмовити у гарантійному обслуговуванні. Доставка товару на гарантійний ремонт та його повернення покупцеві здійснюються коштом покупця.
- термоізоляційні властивості товару — строком на 5 років;
- на будь-які інші дефекти товару — строком на 12 місяців.
Гарантійні зобов'язання поширюються на:
- товари з пошкодженнями, які виникли під час неналежних умов транспортування, зберігання та експлуатації;
- товари, які були використані не за прямим призначенням або з порушенням інструкції з експлуатації.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
Сервісний центр Zojirushi: +38 067 246 0280