Про бренд
Натхнення в кожному дні
Історія Zojirushi почалася майже 100 років тому. Саме у 1918 році компанія Ichikawa Brothers Trading, прабатько сучасного Zojirushi, створила першу скляну вакуумну колбу. А за 30 років — розпочала виробництво термосів.
Свою сучасну назву та логотип у вигляді слоненя Zojirushi отримав у 1961 році. До речі, у японців ця тварина символізує домашній затишок, що підкреслює філософію бренду.
У 1963 році Zojirushi випереджає своїх конкурентів — запускає перше у Японії автоматизоване виробництво термосів. Тоді термоси вироблялися з використанням вакуумної технології між внутрішнім скляним контейнером та сталевою оболонкою.
Але у 1981 році Zojirushi робить ще один крок уперед — патентує процес створення металевої вакуумної колби і випускає культову модель Tuff Boy. Відтепер термоси Zojirushi стали надміцними та водночас дуже компактними.
Сьогодні Zojirushi виробляє не тільки відомі на весь світ термоси, а також термокружки, термоконтейнери та навіть електротовари для кухні. На цьому не зупиняємося!